Dünya nüfusunun neredeyse yarısı bilgisayar, oyun konsolları ve mobil cihazlar aracılığıyla oyunlar oynuyor. Oyun sektörü, pandeminin de etkisiyle yüksek talep ile yüksek büyüme hızına kavuşmakla kalmadı, aynı zamanda yüksek karlılık rakamlarını yakaladı. Normalleşme süreci ve sonrasında kişilerin sosyalleşmeye oyun oynamaktan daha çok zaman ayırmaları sektörün karşılaşabileceği en büyük risk olarak görülmektedir. DBüyüme hızlarının önündeki diğer büyük bir risk ise şirketlerin, başta oyunlar olmak üzere geliştirme yapma kabiliyetinin zamanla kaybolmasıdır.
Hisse Senedi | Kodu (Ticker) | İşlem Gördüğü Borsa |
NVidia Corp. | NVDA | Nasdaq Borsası |
Advanced Micro Devices Inc. | AMD | Nasdaq Borsası |
Sea Ltd | SE | New York Borsası |
Unity Sofware | U | New York Borsası |
Bilibili Inc. | BILI | Nasdaq Borsası |
Activision Inc. | ATVI | Nasdaq Borsası |
Corsair Gaming Inc. | CRCR | Nasdaq Borsası |
HUYA Inc. ADR | HUYA | New York Borsası |
Zynga Inc. | ZNGA | Nasdaq Borsası |